На Харківщині збільшаться обсяги фінансування дорожніх робіт

Відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань інфраструктури, транспорту, шляхів та зв’язку. Депутати погодили збільшення обсягів фінансування дорожніх робіт за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету та коштів від надходження рентної плати за користування надрами.

«Забезпечення задовільних умов руху автотранспорту й безпеки дорожнього руху потребує збільшення обсягів фінансування, відповідно до чого пропонується передбачити на 2019 рік збільшення фінансування розвитку дорожньої галузі Харківської області за рахунок коштів обласного бюджету, а саме коштів від надходження рентної плати за користування надрами для видобутку нафти, природного газу та газового конденсату», – зазначає директор ДП «Дороги Хрківщини» Ігор Турченко.

Відомо, що в 2018 році плановий показник надходжень до обласного бюджету за рахунок коштів від рентної плати за користування надрами для видобутку нафти, природного газу та газового конденсату становить 280 млн. грн.

Також вноситься ще одна зміна.  Законом України «Про державний бюджет України на 2018 рік» передбачено видатки за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», зокрема, бюджету Харківської області передбачено обсяг субвенції в сумі 85 млн грн. Тож  пропонується додатково направити 32 млн 985 тис грн коштів зазначеної субвенції на ремонт доріг, які знаходяться у комунальній власності.

Згідно із внесеними змінами до джерел фінансування Програми розвитку  дорожнього господарства Харківської області на 2018-2020 роки, цього року на ремонтні та будівельні роботи планується залучити понад один мільярд гривень.

Члени комісії, розглянувши питання порядку денного «Про внесення змін до Програми розвитку дорожнього господарства Харківської області на 2018-2020 роки» та  «Про внесення змін до Положення про дорожній фонд Харківської області», погодили винесення їх до розгляду на пленарному засіданні сесії Харківської обласної ради.